Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.03.2021 11:11 - пролетно настроение
Автор: mihala Категория: Лични дневници   
Прочетен: 493 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 06.05.2021 19:01

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

ПРОЛЕТНО НАСТРОЕНИЕ
1.
Днес слънчицето се усмихна и настроението ми зае позиция на пролетно. Та нали
е баба Марта. Но има и друго,което ми повдигна настроението. Преди няколко дни
на балкона прехвърчаха ту един,ту друг гълъби. Това е нормално,защото съседът
гледаше гълъби и откакто умря, си търсят сами прехраната. Но това прехвърчане
ми се стори някак особено.Чувствуваше се напрежение. След известно време престана
и какво да видя. На балкона имам всякакви саксии за цветя и сега в една голяма
сексия бяха се сгушили два гълъба, но така, че без да се загледаш няма да ги забележиш.
На нивото на саксията. Пълна тишина... Притиснати един в друг непомръдваха,незабелязваха нищо около тях. От тази любовна прегръдка след това се появиха две хубави яйчица и сега се редуват да ги мътят. Пролетта реши да ме направи баба на хвъркати наследници.
14.03.21 @


 


Тагове:   лирика 021,   1ден 021,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mihala
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1660773
Постинги: 1637
Коментари: 1307
Гласове: 9199
Спечели и ти от своя блог!
Архив