Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.09.2010 11:48 - * * *
Автор: mihala Категория: Поезия   
Прочетен: 360 Коментари: 0 Гласове:
5

Последна промяна: 16.09.2010 17:58

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
В този есенен ден,
като сладък рефрен,
ме посрещна
щастлива усмивка,-
Може би днес не е ден,
може би днес не е нощ,
а това,
що с желание исках.
Кратък, мъничък стих,
песен волна, триптих
и отблясъка
в твоите мисли.
И това, че си с мен,
и това, че съм с теб,
моя обич,-
отдавна го исках.
Блесна краткия ден
и отнесе от мен,
малка радост,
мечтания скрити,
а Амур с любовта
със стрелата запя
пожелания- ден
на мечтите.
Кратък пролетен стих
в този малък триптих
и посърнала
зърнах зората.
Беше само мечта,
беше само игра
на лазурната, светла позлата.

image

www.youtube.com/watch 




Тагове:   ден,


Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mihala
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1653166
Постинги: 1637
Коментари: 1307
Гласове: 9199
Спечели и ти от своя блог!
Архив