Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.09.2010 20:45 - пак е ден
Автор: mihala Категория: Поезия   
Прочетен: 279 Коментари: 0 Гласове:
5

Последна промяна: 18.09.2010 11:08

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Цитати от ежедневието

 "Америка е единствената страна, в която ние сме европейци"- Емил Кошлуков по тв7 18.09.2010г

"А дали е така кой ще ми каже
аз вървя по света и подсвирквам си даже..."- песен с изпълнител Васил Найденов

 Щом ни връщат циганите, сигурно е така!!! Добре,че певецът си подсвирква, а и много други...
* * *
Пак е ден 
и стаената радост
свойта мъка ми днес отреди.
Отлетяла е буйната младост
с омайните слънчеви дни,
с розмаринени парещи дюни
сред изгрелия звезден покой...
Но постой,
искам мен да прегърнеш-
сладък бриз сред житейския зной...

И когато, през радости, скърби,
пак
притихна до теб и се спра,
целуни ме и нека да бъда
сладка песен на твойта уста.

2003г





 



Тагове:   млади,


Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mihala
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1664566
Постинги: 1637
Коментари: 1307
Гласове: 9199
Спечели и ти от своя блог!
Архив