Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.05.2011 18:58 - случайни срещи
Автор: mihala Категория: Поезия   
Прочетен: 487 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 13.05.2011 19:04


Ако не бях ходила по чужбина, не бих се замислила за това, което виждам по нашите улици.И понеже премиера призова пенсионерите да вземат дейно участие в обществения живот и да сме будни, реших да споделя.И така... вървейки из Софийските улици, защото в настоящия момент съм пенсионер т.е. необвързан с бюджетната икономика, какво ми направи впечатление. Всеки трети, а понякога и по-често, си говори сам. При първата среща с говорящ, почувствах, че е луд и сърдечно му съчувствах. При втория срещнат- вече се усъмних в пеценката и реших,че има нужда от лекар, но при третия вече се усъмних в диоптъра си. Той ми беше изиграл шега. Човека наистина имаше нужда от лекар, защото беше напуснал, инкогнито, медицинско заведение и размахваше удостоверение.И тук интуицията ми секна... Бях в положение на потърпевша. И това ли трябва да преживявам, като гледам , уж, чуждите неволи, а не разговорите по телефона. А моят глас/вътрешен/ ме успокояваше:- Не се впрягай. Това са едни от многото, които са рзчупили собствената си обвивка от идентичност. Само посмях да изрека едно-ооооооооооооооооооо горките ние. Но въпроси не ме оставяха на мира: Кой си играе със съдбата ни? Кой ни използва за опитни мишки? Кой изпитва способностите ни? Във всеки случай не е Бог , защото той ни познава и ни е създал. Тогава кой???... Времето ще отговори. Надявам се,че все още можем да различаваме вкусовите си качества, вкусовите рецептори, да различаваме развалените и мухлясали култури, с които ни залива пазара. И тук ще замълча... Втълпяването, че хранителните култури, могат да се използват за други цели, ме поставя в положение на извънземно. Какво ли още ще има да види побелялата ми, естествено, глава/коса/? И това, че не могат да се различават истинските мъже, от тези, на които им е необходима медицинска помощ... Добре е, че отвреме на време, по приклякващите движения, като че са на токчета, ги различавам от другите..., които се пипат по чатала, за да покажат,че имат отделителна система. Е, българино, не е достатъчно да се биеш само в гърдите и да изваждаш маркуча, за да полееш някое закътано растение. Необходимо е да покажеш сивото си вещество. А сивотата си я знаем...


Тагове:   сивота,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mihala
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1662709
Постинги: 1637
Коментари: 1307
Гласове: 9199
Спечели и ти от своя блог!
Архив