Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.11.2011 14:06 - заслужава
Автор: mihala Категория: Поезия   
Прочетен: 631 Коментари: 0 Гласове:
10

Последна промяна: 29.11.2011 14:11

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Това ме плени и според мен,заслужава да се прочете.

Екстензия

Автор: landing Категория: Лични дневници
Прочетен: 9 Коментари: 1 Гласове: 1
Последна промяна: 13:06



Толкова много време
се борих в насрещното.

Опърли лицето ми вятъра,
изтри ми кожата до вените.

Утешавах, прегръщах, лекувах,
лепях счупеното.

Давах без да очаквам, и не ми изглеждаше
глупаво.

Откривах вселени, преброждах галактики,
дърпах яко дявола за опашката.

Наруших разума- вселенския,
не ставало да лекувам любов със екстензия.

Миг радост след векове мълчание-
това постигнахме двамата.

Тази жестока и дълга игра на очакване,
тестване, наддаване, залагане
уби онази- добрата, милата, благата.

Останаха само оголени зъби,
подострени нокти и никакъв смут,

блестящо ярко червило маскира
душата, видяла своя личен банкрут.

Изкъртена, смазана, изплакала всички сълзщ,
а под кевлара нищо от това не личи.

Не чува ни шепот, ни стон,

Нито даже и вик.

Превърна се някак в завършен циник.



Горко на невинните, заблудени от външността
на светица,
неразпознали тръгнала да взривява
чеченска вдовица



landing.blog.bg/lichni-dnevnici/2011/11/29/ekstenziia.858693
 


Тагове:   паст,


Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mihala
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1663617
Постинги: 1637
Коментари: 1307
Гласове: 9199
Спечели и ти от своя блог!
Архив