Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.12.2011 10:14 - случайни срещи
Автор: mihala Категория: Поезия   
Прочетен: 460 Коментари: 0 Гласове:
5

Последна промяна: 24.12.2011 13:14


чудо на чудесата
/по истински случай/

  Понякога седя и се рея в пространството, но сега не беше така.Налагаше се да отида да си взема пенсията, защото по указание на висшите началства, нямам предвид Всевишния Господ, тихом-мълком ни дадоха 10 дена почивни от храна и всякакви подобни екстри. Та така,след като от известно време изпитвам дълбоката нужда от самонахранване, трябваше да се задоволя с първия вързоп пазарски стоки. За целта поех към пенсията... Но какво се случи... Казват,че ставали чудеса и ето на !!! Стана чудо. Застанах на раздумка с позната и... ми притъмня. Първото чудо -познатата ми даде водица и то не каква да е , а минерална. Значи, преди да я получа, пенсията стана с 0.60 лв повече. Но да пръдължим. Понеже и водата не ми помогна, трябваше да приседна... О,чудо!!! Тук може да ви се стори невероятно, но си е самата истина. Олекнах от съдържание и... се свлякох до бетонирания цветарник. Няма да разказвам подробности- как в последен конвулс, като заклано пиле, без някой да ме беше клал, аз започнах да витая над тялото си. И това чудо стана. Пиша това с уговорка,че няма да ме наложат с допълнителен данък за чудесии. Да се надявам... Та гледам се аз отгоре и се кефя на изпънатото ми тяло. Тишина и блаженство цареше в този неописуем момент.Пожелавам го на началствата.Не съм егоист.Дано и те го изживеят...
А казват,че не ставали чудеса.
image

 


Тагове:   слср,


Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mihala
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1654169
Постинги: 1637
Коментари: 1307
Гласове: 9199
Спечели и ти от своя блог!
Архив