Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.05.2012 21:47 - живей ме обич
Автор: mihala Категория: Поезия   
Прочетен: 670 Коментари: 0 Гласове:
6

Последна промяна: 08.05.2012 14:28

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
по Ясен Ведрин
провокирано Качак

В звън китарен-
ти живей ме обич...

В скърби светли
чувствата дели

и живей ме-
в пролетните нощи,

и живей ме -
с първите зари;

Ти живей ме-
моя радост свята,

моя обич,
мой жадуван блян...

Та облечена 
в мечта от злато

да целувам
моя златоткан...
Ти живей ме-
моя светла обич...


 image
 рисунка Рая Аларбид- 17г
 


Тагове:   обич,


Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mihala
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1660073
Постинги: 1637
Коментари: 1307
Гласове: 9199
Спечели и ти от своя блог!
Архив