Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.05.2012 13:15 - провокатор
Автор: mihala Категория: Поезия   
Прочетен: 455 Коментари: 0 Гласове:
5

Последна промяна: 10.05.2012 18:46

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Провокатори навред,
всеки пише се поет...
Всеки знамето развява-
кой отзад и кой отпред,
и със нас се подиграва...

Психоложки, психолози...
Е, не са идеолози...-
Има ги навред и знай,
психолог ще станеш май,-
тъй ми маминка поръча...

Аз реших да я отлъча...
Психолог не ставам аз,
по-добре е водолаз,
дълбините на водите
ще омиват ми очите,
че от този прахоляк
аз не виждам...
 Поздрав
и от мен... 

youtu.be/lLmJ0dzDZwI

image

 


Тагове:   псих,


Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mihala
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1660869
Постинги: 1637
Коментари: 1307
Гласове: 9199
Спечели и ти от своя блог!
Архив