Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.07.2013 03:47 - * * *
Автор: mihala Категория: Поезия   
Прочетен: 1458 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 25.07.2013 03:52

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
www.vbox7.com/play:6435315b


сън

Сънят ме прегръща
със своята
кротка усмивка,-
прикътал е в пазуха
светлия ден...
Очакващ и нежен,
с желания
светли и чисти-
препуска,
прелива...
и пак се завръща
у мен.

Денят ме прегръща
със своето
плачещо име...

23.2.2012 г.


почти напевно

На уличката
в близкия квартал,
имаше
една бакалничка.
Прозорчетата
светваха с деня,
а привечер
прикътваше
постелята.
Отдавна
те са зейнали
самотни.
Бакалинът
заминал е
далече,-
Един живот
забравен и сиротен...

Бакалничката
в стария
квартал.

09.02.2012г.


монолог

Обичай ме! - ще кажа,-
Но къде си?...
Остави ме
с пречупени крила.
Надеждата
живота ми обеси
на тънка нишка -
плаче пролетта...
Обичам те!...

Това не е въпросът,
дълбаещ вещо,
моето сърце. -
Зората ще залязва
без да проси,
а вечерта прохладна
ще я спре,
ще я целуне
без да я отмине
и любовта ми
няма да умре...

Обичам те!!!
Обичай ме.

14.02.2012г

балада

Преди да замеря с кресчендо
тази тиха балада,
ще погаля за сбогом
моя мъничък стих.

Ще изплача до болка
мойта сладка отрада.
Ще изпея през сълзи
този чувствен триптих.

Ще засвирят камбани
в хор златисто напевен
и повехнали листи
ще поемат деня.
И тъгата в сърцата-
прокоба незвана,
ще отнеме сълзата
от житейския път.

И от мисли метежни,
с тази малка балада,
ще изгреят слънцата
на нашата младост.


налейте узо

Налейте узо
в чашите вековни
със дъх прохладен
като морски бриз,
копнеещ за любови
не-отровни,
а за сиртаки
в своя си каприз...

Налейте узо!!!
Пия до насита...
Капани нека свирят
до зори,-
че тишината мрачна,
незарита
отнема ми желани
добрини.

Налейте узо...
В чашите вековни
да пея- пия
своята любов,
че любовта прекрасна,
неоткрита,
не ще царува
в този свят суров.

Налейте узо...
Вихър да отвява
от плявата
желания потоп.

Налейте узо...
Пия до забрава-
за любовта
и моя светъл Бог!!!
Налейте узо... 


Тагове:   тЯх,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mihala
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1653249
Постинги: 1637
Коментари: 1307
Гласове: 9199
Спечели и ти от своя блог!
Архив