Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.01.2015 19:53 - пътят е тесен
Автор: mihala Категория: Поезия   
Прочетен: 528 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 28.01.2015 15:36


ПОМЕН 
Един по един си отиват и помен се прави за сбогом...
Но някъде думи не стигат да кажат, че ние сме много.
Дали ще погледнем зората?... Или в тъмни подземия ще идем?...
Така е за всички, когато не вярват,  а в гордост притихват, забравили Божията истина. И милостта Му, до тях  не е стигнала...
Да молим ли Бога за милост?!?...

26.1.2015гimage

ЖИВОТ СЛЕД СМЪРТТА

Не познавах лично Г-жа Янакиева, но това, което се случи близките трябва да знаят. Вчера 27.1.2015г усещах непрекъснато присъствие и понеже навсякъде се пише за нея,си казах,че лично не я познавам и няма защо да е тя. Не съм имала такива моменти.Пред очите ми жива картина.Светла, лъчезарна картина.Много хора играят,смях,веселие, а тя е седнала настрана умислена. Всички, казва, са с бели дрехи, а защо само аз съм облечена в черни?Тука е много хубаво ,където съм. Хората са щастливи,играят.Това беше.Свещеник може да каже какво трябва да се направи. 


Тагове:   помен,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mihala
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1660914
Постинги: 1637
Коментари: 1307
Гласове: 9199
Спечели и ти от своя блог!
Архив