Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.01.2015 22:57 - пролетен дъжд
Автор: mihala Категория: Поезия   
Прочетен: 636 Коментари: 0 Гласове:
1



 ПРОЛЕТЕН ДЪЖД

Любовта си отиде
като пролетен дъжд,
звездни локви в сълзите
блясват там изведнаж.
Ти бе този когото
с нежна ласка и зов
бих приела със радост-
най-желана любов.
Любовта ми я няма
и не зная къде...
Тази зейнала рана
в мен дали ще отмре.
Като мълния блесна
в моя нежен копнеж,
а сега ми остана
само пролетен свеж
и цветята уханни,
що за теб ми шептят,
моя обич желана-
всеки път, всеки път...
Без да искам отново
любовта ми сълзи,
моя обич мечтана,-
чак до сетните дни.
И когато отново
звездна нощ засияй,
и дъждецът цветята
ги целуне през май,
ти почувствай, че тази
малка моя сълза
е целунала свято
твойта свята мечта.

image


Тагове:   спомен,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mihala
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1653220
Постинги: 1637
Коментари: 1307
Гласове: 9199
Спечели и ти от своя блог!
Архив