Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.03.2015 17:02 - Летящата риба
Автор: mihala Категория: Поезия   
Прочетен: 1068 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 

ЛЕТЯЩАТА РИБА
Беше ми казал, някой, накратко- бъди малко весела, кротка, добра. От всичко по малко, та така да се сбъдна  и да оставя желана следа. Може ли риба в буркана да плува? Може ли трън във око да стои? Може ли някоя песен да млъкне, без да лудува със теб до зори? Може, ми казват, такъв е живота... Гледам на тези незрящи очи. Може ли с тях да се види Голгота, а Сина Божий?... За тях ли мълчи?... Може, ми казват, такъв е живота...- Гледай- не виждай! Чувствай- недей! Смисъл и истина преодолей!!! Може ли аз да помисля?- Не смей! Гледай, кротувай, блей като агне, своя живот изхвърли на сметта, има боклуци, които указват пътя на блудния син, заранта. Ти не умувай, недей да лудуваш и не лети, не мечтай, не бъди, локва и пропасти може да струва твоята радостна песен в зори. Аз и не смея да бъда, не мога. Поглед притулям, а болката в мен става за някои свята икона, а мен ме извайва- тъй както си ще... Аз пък ще взема буркана и толкоз! Ще го запратя далеч, в синевата и моята рибка, останала няма, наместо да плува, ще лети пребогато. И нека доказват тогава баячи,-  Риба летяща в мечта!  Що ли значи?!?...

image


Тагове:   лети,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mihala
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1663104
Постинги: 1637
Коментари: 1307
Гласове: 9199
Спечели и ти от своя блог!
Архив