Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.06.2015 21:11 - на баба
Автор: mihala Категория: Поезия   
Прочетен: 677 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 НА БАБА
Приглушено сияние в кандилото бди, тишината обгръща ме цяла. В одаята приведена, в мойте мечти ти завинаги там си останала.
В чисти утрини, в ранни зори до цедилката -шарена черга, аз се сгушвах до теб с мойте детски мечти и желаех да съм като тебе.
А копача чевръсто отваряше път за да слее водата с живота. Аз седях под дървото, а звездният път очертаваше в мен небосвода.
Скъпи спомени, бабина скута...
 15.6.2015 г. 


image


Тагове:   615,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mihala
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1658858
Постинги: 1637
Коментари: 1307
Гласове: 9199
Спечели и ти от своя блог!
Архив