Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.04.2016 17:05 - допотопно
Автор: mihala Категория: Поезия   
Прочетен: 1015 Коментари: 2 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 ДОПОТОПНО
Някой взе та ме зачена... И направи от земята вечност. А на мен остави допотопна  еднодневна глухота човечна...
И така живеехме си двете. По земята ходех си свободно, ала чувството,че съм долетна, ме запрати в тъмната утроба.
Вглеждах се и търсех- нищо... Чувствах, но без всякаква надежда. Радвах се ,болеше много, че не виждах другите последни.
Всеки се развъждаше, самотно. Колективни песни не споряха... И човек-животно допотопно...
Не останаха Човеци, братя...
13.4.2016 г.


image 
 


Тагове:   ст016,


Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. krumbelosvet - Велико чудо е, че още има човеци
14.04.2016 09:07
и един от тях ни гледа от снимката накрая. Но като погледа телевизия още някоя година ... пази Боже!
цитирай
2. mihala - и един от тях ни гледа от снимката ...
14.04.2016 14:34
krumbelosvet написа:
и един от тях ни гледа от снимката накрая. Но като погледа телевизия още някоя година ... пази Боже!

Една невярваща веднъж ми каза :- Ще се молим. Помислих си, а на кого,след като не вярва? Та и ние ... пази Боже слепо да прогледа.Поздрав
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mihala
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1652828
Постинги: 1637
Коментари: 1307
Гласове: 9199
Спечели и ти от своя блог!
Архив