Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.01.2014 11:40 - що е съжителство и има ли то почва в ЕС ???
Автор: mihala Категория: Политика   
Прочетен: 2383 Коментари: 12 Гласове:
7

Последна промяна: 18.01.2014 21:26

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg


Незнам дали е мястото и времето, но понеже се отнася до пари ще го споделя. Някой, ако може да ме посъветва ще му благодаря. От няколко места ми дават отговори, които не обясняват реалната картина. Като се има предвид,че ЕС наблягат на факта някои да нямат покриви над главите си и да се шляят из кофите за боклук или да умират, като няма и къде да ги погребват и това, че семейства съжителстват без граждански бракове, се запитах. Що е съжителство? Този въпрос се поставя и в документите на социални грижи, където се дават помощи на бедни, инвалиди и т.н. Та що е съжителство? Обхваща ли материалните придобивки и разходите или само споделяне на части от жилище и покрив.Да не говорим за движима и недвижима собственост и вещи.Как съжителстват различни семейства под един покрив.Какво делят? Бъркат ли си в касите? Една дума с много неизвестни. Някои "съжителстващи" не сключват граждански бракове и по тази причина. Та ЩО Е СЪЖИТЕЛСТВО И ИМА ЛИ ТО ПОЧВА У НАС И В ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ. Нова или отживела форма на съществуване?Кой ще ми отговори, защото аз не мога, а до колкото разбирам и много други отговорни личности и тълкуватели. 


Тагове:   социални,


Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. marmota - Аз не разбирам този начин на живот,
08.01.2014 14:40
но имам природен брат ,който живее по този начин вече 25г.Не виждам какъв е статута на тази жена в това семейство.Това е тотална липса на доверие.Дори един подпис да не сложиш в брачно свидетелство,това е отричане от първият ден на съвместният живот.Тя е в безизходица и стои при него ,а той прави каквото си поиска.Дава и работа в неговата фирма,осигурява я,а тя му отгледа детето,което завърши СУ и вече от няколко месеца е на работа в МВР.Съжалявам я и много пъти съм опитвала да променя нещо ,но гласът ми никога не бива чут.Обвинявам него,защото тя се е превърнала в марионетка и само изпълнява зададените команди.Не вярвам че има хора които желаят живота им да протича по този начин,освен ,ако не са пълни егоисти.
цитирай
2. mihala - По този начин узаконяват наемането ...
08.01.2014 19:05
По този начин узаконяват наемането на домашен обслужващ персонал.Сега все още са млади, но какво ли ще бъде като остареят? Смятат,че намаляват по този начин разводите, но не се замислят, че узаконяват домашната проституция.
цитирай
3. marmota - Нещо такова
08.01.2014 22:18
е този начин на живот,но мъжът използва свободата си,а жената се съобразява,
защото може да изгуби дори детето си. Познавам и друго такова семейство в което
всеки прави каквото си пожелае,детето е на частна детска градина,вечер са на ресторант и после предполагам си опресняват любовните трепети вдъхновили ги да създадат детето.Всичко е позваолено,няма задръжки,няма обвързване-здравей живот!
цитирай
4. mihala - е този начин на живот, но мъжът из...
09.01.2014 10:07
marmota написа:
е този начин на живот,но мъжът използва свободата си,а жената се съобразява,
защото може да изгуби дори детето си. Познавам и друго такова семейство в което
всеки прави каквото си пожелае,детето е на частна детска градина,вечер са на ресторант и после предполагам си опресняват любовните трепети вдъхновили ги да създадат детето.Всичко е позваолено,няма задръжки,няма обвързване-здравей живот!


Този хич да не се надява,че тя ще го гледа на стари години, а от сега да се приготвя за старчески дом.
цитирай
5. marmota - Той е адвокат и предполагам е наясно,
09.01.2014 10:35
какво ще му се случи ,но по незнайни причини я приютява все още и и усигурява охолен живот.
Поздрави!
цитирай
6. mihala - какво ще му се случи, но по незнайни ...
09.01.2014 10:45
marmota написа:
какво ще му се случи ,но по незнайни причини я приютява все още и и усигурява охолен живот.
Поздрави!


Някои живеят ден за ден без да мислят за бъдещето. Сигурно се надява, че апокалипсиса е скоро...
цитирай
7. marmota - Сигурно е така,
09.01.2014 11:40
защото да си на 47 г. и да не си успял да създадеш нещо трайно,значи за нищо не ставаш.
цитирай
8. mt46 - Това са
15.01.2014 18:56
няколко души, които живеят в един дом и имат една и съща регистрация на един адрес... Дали ядат на една маса, дали спят заедно или поотделно, това е без юридическо значение...
цитирай
9. mihala - няколко души, които живеят в един ...
16.01.2014 05:50
[quote=mt46]няколко души, които живеят в един дом и имат една и съща регистрация на един адрес... Дали ядат на една маса, дали спят заедно или поотделно, това е без юридическо значение...[/quote

Разбирам те, но има едно НО. Две самостоятелни юридически единици- семейства, живеят под един покрив. Едното е инвалид, а другото помага на инвалида. Как трябва да се разглеждат, след като са от една страна самостоятелни юридически личности, от друга са под похлупака на един покрив.
цитирай
10. mihala - няколко души, които живеят в един ...
16.01.2014 05:57
[quote=mt46]няколко души, които живеят в един дом и имат една и съща регистрация на един адрес... Дали ядат на една маса, дали спят заедно или поотделно, това е без юридическо значение...[/quote

Разбирам те, но има едно НО. Две самостоятелни юридически единици- семейства, живеят под един покрив. Едното е инвалид, а другото помага на инвалида. Как трябва да се разглеждат, след като са от една страна самостоятелни юридически личности, от друга са под похлупака на един покрив.
цитирай
11. mt46 - В поста ти става дума за право на социални помощи...
18.01.2014 18:04
Да, щом са отделни юридически единици /примерно баща-инвалид, безработни син и снаха , безработен внук над 18 г., живеещи в един дом/, имат право поотделно на социални помощи, ако доходите на отделните единици не надвишават определен размер. Това във всяка социална служба би трябвало да ви го обяснят...
цитирай
12. mihala - Да, щом са отделни юридически ед...
18.01.2014 19:57
mt46 написа:
Да, щом са отделни юридически единици /примерно баща-инвалид, безработни син и снаха , безработен внук над 18 г., живеещи в един дом/, имат право поотделно на социални помощи, ако доходите на отделните единици не надвишават определен размер. Това във всяка социална служба би трябвало да ви го обяснят...

Не конкретно само за помощи, а като цяло. По документи се споменава думата съжителство и всеки я тълкува както му изнася т.е. както му е наредено.

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mihala
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1660311
Постинги: 1637
Коментари: 1307
Гласове: 9199
Спечели и ти от своя блог!
Архив