Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.04.2014 13:43 - интереси и реализация
Автор: mihala Категория: Политика   
Прочетен: 707 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 22.04.2014 00:52

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Получих официално писмо в моята лична поща и предоставям на всички, които са заинтересовани, да го ползват.Копие писмото с превод от Гугала.
Скъпи приятели ,  
Сърдечно ви поздравявам .
 
Моля те, прости ми, ако молбата ми звучи малко странно или невероятно за вас. Моето семейство адвокат, който би могъл да се справи с процеса на изпълнение на моята воля и TESTAMENT от мое име почина по-рано тази година след продължително заболяване . Затова помолихме горещо и от специалната благодат на Бога , аз имам своя имейл ID от книга за гости на вашата страна . Аз съм г-жа Мери Луис , родом от Великобритания , аз съм на 58 години . Аз съм , страдащи от продължителни рак на белите дробове , която е също засегнати част от мозъчните ми клетки поради усложнения. От всички индикации , състоянието ми се е влошило и е съвсем очевидно, според моите лекари , че не могат да живеят в продължение на следващите няколко месеца , защото състоянието ми е намерила до критична и животозастрашаващи етап.
 
Бях сираци на възраст от четири и е живяла в дом за сираци . Бях омъжена за покойния ми съпруг Engineer . Стив Louis в продължение на двадесет години, без дете. STEVE имали сърдечно-съдово състояние и е починал от сърдечен арест няколко години ago.I съм ревностен вярващ и Бог страхувайки жена точно като покойния ми съпруг. Стив и живеех в Нигерия за повече от 18 години , когато съпругът ми на нефтохимическата инженер по професия е работил и се издига , за да стане изпълнителен директор с мултинационална строителство и масло обслужване конгломерат , преди смъртта му . Той също създаде огромни частни инвестиции, които аз подпомагани в управлението .
Продължение жалко и шокиращо смъртта на безценен ми съпруг , аз реших като правило да не се ожени повторно .Когато ракът ми заболяване стана терминал и още толкова , защото аз не разполагате с най-близък роднина , за да завещае всичко, което STEVE и аз трудил , продадох всичките нашият избор свойства и други наследствени вещи , състояща се от търговски център , един хотел , акции ,облигации , бижута и други ценни семейни съкровища и депозирани приходите в размер на USD $ 10,000,000.00 ( десет милиона долара САМО ) с First Inland банка на Нигерия АД . Докато пиша този фонд все още е депозирана в банката. Ръководството на банката просто ми написа като едноличен собственик , защото на негоден за експлоатация състояние на Фонда и предложи да ме в изявление 2 параграф, за да издаде пълномощно на някой, който може да управлява фонда, от мое име , защото на моята влошено здраве и също така заплаши , че фондът може да бъде конфискувано при моя неуспех да се придържат към техните правила и разпоредби банкови рамките на определена времева рамка .
 
Аз съм в момента в интензивното отделение на лондонска болница , намираща се на Фулъм път в западен Лондон . Тя е водеща болница за лечение на рак в света и аз са били подложени на лечение там за късния етап терминален рак на белите дробове. Аз съм с компютърна грамотност и е достатъчно късмет да имат моя личен лаптоп с мен , затова аз пиша от болната си легло . Аз рядко говоря ; моите лекари ми казаха, че имам само няколко месеца, за да живеят , освен ако е налице божествена намеса . Това е последното ми желание следователно , за да видите , че 90 % от този фонд се инвестират в някоя благотворителна организация по ваш избор и да се приложи , тъй като може да счете за уместно, особено в сиропиталището домове и домовете за лишени и умствено изостанали . можете също така да разшири някаква част от средствата, църкви и джамии и на тези, поразени от природни бедствия , ако wish.10 % от фонда също може да се разходват на разходите за администриране на WILL & TESTAMENT , а също и за логистична поддръжка и други разнидоговорености , които може да се нуждаят от възможно най-скоро , тъй като F
 
Аз пожелавам ви снизхождение като Бог страхувайки индивидуално и като човек, който се грижи за по-малко привилегированите толкова, колкото аз правя , за да го вземе при себе си и да използва този фонд за посочените по-горе цели, аз взех това решение усърден в друг, за да помогне на човечеството в моя малък капацитет , преди да почива в мир в лоното на всемогъщия Бог . Според моите лекари ми в скоро време ще бъде създаден .
 
Веднага след като получа вашия отговор и лична информация , както са изброени по-долу , аз ще ви дам официално лице за контакт от служителите на Първа Inland Bank PLC, да се даде възможност да се свържете с банката , без закъснения. Аз също ще ви издаде писмо за разрешение , така че моите банкери ще признае статута си като новия бенефициер на фонда.
 
Писмото на разрешение допълнително ще докажете, че сте новия бенефициер на моето имущество , ЩЕ & TESTAMENT . фондовете имат мандат една отворена бенефициент и като такава, тя е към кого да разреши или да назначи да действа от мое име , че банката ще се признае и да освободи средствата to.Please ме увери , че няма да се отнесем към това , което предлагаме с лекомислие , но по-скоро ще даде моето завещание продължава съществуване.
Изпрати на информацията в този ред:
 
( 1 ) пълни Вашите имена: ==============================
=====
( 2 ) Лична или официален адрес за контакт : ===============================
( 3 ) домашен или офис телефон # : ============ Cell Phone # : ========== Факс # : =======
( 4 ) Your Age : ===============
( 5 ) Професия : ===========================
( 6 ) Секс / Семейно положение: ========================
( 7 ) Частен E - мейл адрес: ========================
 
Очаква ви вид отговор, като жаден си благодарност на моята съдба .
 
Вашият приятел в Христос ,
 
Mrs.Mary Louis
(London UK) 
Преводач   английски арабски български Разпознаване на езика       български арабски английски         Скъпи приятели ,
 
Сърдечно ви поздравявам .
 
Моля те, прости ми, ако молбата ми звучи малко странно или невероятно за вас. Моето семейство адвокат, който би могъл да се справи с процеса на изпълнение на моята воля и TESTAMENT от мое име почина по-рано тази година след продължително заболяване . Затова помолихме горещо и от специалната благодат на Бога , аз имам своя имейл ID от книга за гости на вашата страна . Аз съм г-жа Мери Луис , родом от Великобритания , аз съм на 58 години . Аз съм , страдащи от продължителни рак на белите дробове , която е също засегнати част от мозъчните ми клетки поради усложнения. От всички индикации , състоянието ми се е влошило и е съвсем очевидно, според моите лекари , че не могат да живеят в продължение на следващите няколко месеца , защото състоянието ми е намерила до критична и животозастрашаващи етап.
 
Бях сираци на възраст от четири и е живяла в дом за сираци . Бях омъжена за покойния ми съпруг Engineer . Стив Louis в продължение на двадесет години, без дете. STEVE имали сърдечно-съдово състояние и е починал от сърдечен арест няколко години ago.I съм ревностен вярващ и Бог страхувайки жена точно като покойния ми съпруг. Стив и живеех в Нигерия за повече от 18 години , когато съпругът ми на нефтохимическата инженер по професия е работил и се издига , за да стане изпълнителен директор с мултинационална строителство и масло обслужване конгломерат , преди смъртта му . Той също създаде огромни частни инвестиции, които аз подпомагани в управлението .
Продължение жалко и шокиращо смъртта на безценен ми съпруг , аз реших като правило да не се ожени повторно .Когато ракът ми заболяване стана терминал и още толкова , защото аз не разполагате с най-близък роднина , за да завещае всичко, което STEVE и аз трудил , продадох всичките нашият избор свойства и други наследствени вещи , състояща се от търговски център , един хотел , акции ,облигации , бижута и други ценни семейни съкровища и депозирани приходите в размер на USD $ 10,000,000.00 ( десет милиона долара САМО ) с First Inland банка на Нигерия АД . Докато пиша този фонд все още е депозирана в банката. Ръководството на банката просто ми написа като едноличен собственик , защото на негоден за експлоатация състояние на Фонда и предложи да ме в изявление 2 параграф, за да издаде пълномощно на някой, който може да управлява фонда, от мое име , защото на моята влошено здраве и също така заплаши , че фондът може да бъде конфискувано при моя неуспех да се придържат към техните правила и разпоредби банкови рамките на определена времева рамка .
 
Аз съм в момента в интензивното отделение на лондонска болница , намираща се на Фулъм път в западен Лондон . Тя е водеща болница за лечение на рак в света и аз са били подложени на лечение там за късния етап терминален рак на белите дробове. Аз съм с компютърна грамотност и е достатъчно късмет да имат моя личен лаптоп с мен , затова аз пиша от болната си легло . Аз рядко говоря ; моите лекари ми казаха, че имам само няколко месеца, за да живеят , освен ако е налице божествена намеса . Това е последното ми желание следователно , за да видите , че 90 % от този фонд се инвестират в някоя благотворителна организация по ваш избор и да се приложи , тъй като може да счете за уместно, особено в сиропиталището домове и домовете за лишени и умствено изостанали . можете също така да разшири някаква част от средствата, църкви и джамии и на тези, поразени от природни бедствия , ако wish.10 % от фонда също може да се разходват на разходите за администриране на WILL & TESTAMENT , а също и за логистична поддръжка и други разнидоговорености , които може да се нуждаят от възможно най-скоро , тъй като F
 
Аз пожелавам ви снизхождение като Бог страхувайки индивидуално и като човек, който се грижи за по-малко привилегированите толкова, колкото аз правя , за да го вземе при себе си и да използва този фонд за посочените по-горе цели, аз взех това решение усърден в друг, за да помогне на човечеството в моя малък капацитет , преди да почива в мир в лоното на всемогъщия Бог . Според моите лекари ми в скоро време ще бъде създаден .
 
Веднага след като получа вашия отговор и лична информация , както са изброени по-долу , аз ще ви дам официално лице за контакт от служителите на Първа Inland Bank PLC, да се даде възможност да се свържете с банката , без закъснения. Аз също ще ви издаде писмо за разрешение , така че моите банкери ще признае статута си като новия бенефициер на фонда.
 
Писмото на разрешение допълнително ще докажете, че сте новия бенефициер на моето имущество , ЩЕ & TESTAMENT . фондовете имат мандат една отворена бенефициент и като такава, тя е към кого да разреши или да назначи да действа от мое име , че банката ще се признае и да освободи средствата to.Please ме увери , че няма да се отнесем към това , което предлагаме с лекомислие , но по-скоро ще даде моето завещание продължава съществуване.
Изпрати на информацията в този ред:
 
( 1 ) пълни Вашите имена: ==============================
=====
( 2 ) Лична или официален адрес за контакт : ===============================
( 3 ) домашен или офис телефон # : ============ Cell Phone # : ========== Факс # : =======
( 4 ) Your Age : ===============
( 5 ) Професия : ===========================
( 6 ) Секс / Семейно положение: ========================
( 7 ) Частен E - мейл адрес: ========================
 
Очаква ви вид отговор, като жаден си благодарност на моята съдба .
 
Вашият приятел в Христос ,
 
Mrs.Mary Louis
(London UK)        Скъпи приятели ,
 
Сърдечно ви поздравявам .
 
Моля те, прости ми, ако молбата ми звучи малко странно или невероятно за вас. Моето семейство адвокат, който би могъл да се справи с процеса на изпълнение на моята воля и TESTAMENT от мое име почина по-рано тази година след продължително заболяване . Затова помолихме горещо и от специалната благодат на Бога , аз имам своя имейл ID от книга за гости на вашата страна . Аз съм г-жа Мери Луис , родом от Великобритания , аз съм на 58 години . Аз съм , страдащи от продължителни рак на белите дробове , която е също засегнати част от мозъчните ми клетки поради усложнения. От всички индикации , състоянието ми се е влошило и е съвсем очевидно, според моите лекари , че не могат да живеят в продължение на следващите няколко месеца , защото състоянието ми е намерила до критична и животозастрашаващи етап.
 
Бях сираци на възраст от четири и е живяла в дом за сираци . Бях омъжена за покойния ми съпруг Engineer . Стив Louis в продължение на двадесет години, без дете. STEVE имали сърдечно-съдово състояние и е починал от сърдечен арест няколко години ago.I съм ревностен вярващ и Бог страхувайки жена точно като покойния ми съпруг. Стив и живеех в Нигерия за повече от 18 години , когато съпругът ми на нефтохимическата инженер по професия е работил и се издига , за да стане изпълнителен директор с мултинационална строителство и масло обслужване конгломерат , преди смъртта му . Той също създаде огромни частни инвестиции, които аз подпомагани в управлението .
Продължение жалко и шокиращо смъртта на безценен ми съпруг , аз реших като правило да не се ожени повторно .Когато ракът ми заболяване стана терминал и още толкова , защото аз не разполагате с най-близък роднина , за да завещае всичко, което STEVE и аз трудил , продадох всичките нашият избор свойства и други наследствени вещи , състояща се от търговски център , един хотел , акции ,облигации , бижута и други ценни семейни съкровища и депозирани приходите в размер на USD $ 10,000,000.00 ( десет милиона долара САМО ) с First Inland банка на Нигерия АД . Докато пиша този фонд все още е депозирана в банката. Ръководството на банката просто ми написа като едноличен собственик , защото на негоден за експлоатация състояние на Фонда и предложи да ме в изявление 2 параграф, за да издаде пълномощно на някой, който може да управлява фонда, от мое име , защото на моята влошено здраве и също така заплаши , че фондът може да бъде конфискувано при моя неуспех да се придържат към техните правила и разпоредби банкови рамките на определена времева рамка .
 
Аз съм в момента в интензивното отделение на лондонска болница , намираща се на Фулъм път в западен Лондон . Тя е водеща болница за лечение на рак в света и аз са били подложени на лечение там за късния етап терминален рак на белите дробове. Аз съм с компютърна грамотност и е достатъчно късмет да имат моя личен лаптоп с мен , затова аз пиша от болната си легло . Аз рядко говоря ; моите лекари ми казаха, че имам само няколко месеца, за да живеят , освен ако е налице божествена намеса . Това е последното ми желание следователно , за да видите , че 90 % от този фонд се инвестират в някоя благотворителна организация по ваш избор и да се приложи , тъй като може да счете за уместно, особено в сиропиталището домове и домовете за лишени и умствено изостанали . можете също така да разшири някаква част от средствата, църкви и джамии и на тези, поразени от природни бедствия , ако wish.10 % от фонда също може да се разходват на разходите за администриране на WILL & TESTAMENT , а също и за логистична поддръжка и други разнидоговорености , които може да се нуждаят от възможно най-скоро , тъй като F
 
Аз пожелавам ви снизхождение като Бог страхувайки индивидуално и като човек, който се грижи за по-малко привилегированите толкова, колкото аз правя , за да го вземе при себе си и да използва този фонд за посочените по-горе цели, аз взех това решение усърден в друг, за да помогне на човечеството в моя малък капацитет , преди да почива в мир в лоното на всемогъщия Бог . Според моите лекари ми в скоро време ще бъде създаден .
 
Веднага след като получа вашия отговор и лична информация , както са изброени по-долу , аз ще ви дам официално лице за контакт от служителите на Първа Inland Bank PLC, да се даде възможност да се свържете с банката , без закъснения. Аз също ще ви издаде писмо за разрешение , така че моите банкери ще признае статута си като новия бенефициер на фонда.
 
Писмото на разрешение допълнително ще докажете, че сте новия бенефициер на моето имущество , ЩЕ & TESTAMENT . фондовете имат мандат една отворена бенефициент и като такава, тя е към кого да разреши или да назначи да действа от мое име , че банката ще се признае и да освободи средствата to.Please ме увери , че няма да се отнесем към това , което предлагаме с лекомислие , но по-скоро ще даде моето завещание продължава съществуване.
Изпрати на информацията в този ред:
 
( 1 ) пълни Вашите имена: ==============================
=====
( 2 ) Лична или официален адрес за контакт : ===============================
( 3 ) домашен или офис телефон # : ============ Cell Phone # : ========== Факс # : =======
( 4 ) Your Age : ===============
( 5 ) Професия : ===========================
( 6 ) Секс / Семейно положение: ========================
( 7 ) Частен E - мейл адрес: ========================
 
Очаква ви вид отговор, като жаден си благодарност на моята съдба .
 
Вашият приятел в Христос ,
 
Mrs.Mary Louis
(London UK)
 


Тагове:   писмо,


Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mihala
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1654255
Постинги: 1637
Коментари: 1307
Гласове: 9199
Спечели и ти от своя блог!
Архив