Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.11.2014 16:50 - НАЙ-ХУБАВИЯ
Автор: mihala Категория: Политика   
Прочетен: 381 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 11.11.2014 01:25


А сега един сюрприз.За всички най-хубавия, ама най-хубавия ми постинг. Надявам се,че
няма да ме разочаровате с оценките си. А сега следва:...
АЛА БАЛА; АЛА БАЛА; АЛА БАЛИСИМА БАЛА;; Ех,че съм хала... А ?!?...

ЕКОЛОГИЧНО:
"Веят бури,веят хали,
а отвън се чуй врабчето
как се моли на детето:
-Чик чирик,чик чирик
дай ми малко ечемик..."
отговор:
-Дай ми време 
да си помисля.

СЪВРЕМИЕ:
въпрос: - Как се прави секс?
отговор: - Да ви имам проблема.

image

НОВИНИ:
Изгоряха 5000 прасета в една ферма...
въпрос: А хора?


ИЗГОРЯХА МИ ПРАСЕНЦАТА. ОХ, ИЗГОРЯХА, А КАК КВИЧАХА МИЛИНКИТЕ... КАК ЖАЛНО КВИЧАХА И НЯМАШЕ КОЙ ДА ИМ ПОМОГНЕ.
 
СЕГА НЯМА И НА МЕН КОЙ ДА ПОМОГНЕ.ах!!!


Тагове:   оценка,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mihala
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1664812
Постинги: 1637
Коментари: 1307
Гласове: 9199
Спечели и ти от своя блог!
Архив