Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.11.2016 11:20 - Консултации
Автор: mihala Категория: Политика   
Прочетен: 495 Коментари: 1 Гласове:
3

Последна промяна: 18.11.2016 00:03

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 КОНСУЛТАЦИИ
Дойде ми една реплика, която се надявам да обърне внимание на парламентарно представени депутати. Консултации ли са това при президента???... Според мен са търкане на подметки и килими, и не само това, а нароченото магарешко общество вече не е из цялата страна, а се е концентрирало в една точка,- Избор на нищо. Плевнелиев привиква, но в ума си сигурно се самозащитава с думите:- Елате ми магарета да ви прехвърля топката,че стига мен сте ме нарочвали за неразбориите. Успех на магарешкото общество, което се преструва на смирени овчици! А животинките си блеят и викат някой да им смеле ярмА. Дали няма да прескочи някой вълк през оградата та да ги смеле на кайма. А вълците не отбират от молби и заблуди. Искат си своето... Такива ми ти работи съседе, ако ме слушаш...
 
                   image

               www.youtube.com/watch
           






Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mihala - Кой каквото си нарави никой не може ...
18.11.2016 07:52
Кой каквото си нарави никой не може да му го направи и трудно се поправя.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mihala
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1659085
Постинги: 1637
Коментари: 1307
Гласове: 9199
Спечели и ти от своя блог!
Архив