Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.12.2015 20:04 - Сърцето ми е Феникс/ 2013
Автор: katara Категория: Тя и той   
Прочетен: 9502 Коментари: 1 Гласове:
6

Последна промяна: 21.12.2015 20:11

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 
                            
                                          image

           
                Плюс и  минус ,са във вечна  игра........
                   И  всичко е перфектно  така ..
                    и двамата знаем отлично правилата ,
                    и със страст ,започваме наново играта.

                  Ти ме будиш със сложни интегрални схеми,
                   а ,вечер ми шепнеш...красиви поеми..
                   докосваш тялото ми нежно и го гравираш,
                   и после нежно и шеметно ме интегрираш ..

                   Търкам очи от умора ,прости ми ,ноо...
                   вече не мога без тeзи строфи любими ..
                    Как сълзите ми виртуозно игнорираш,
                   и за ощее любовни усмивки нахално се взираш;)

                    Някой ден, ако посмееш да рискуваш,
                    и решиш да ме апострофираш.... 
                    и aкo там на ешафода ме дешифрираш....
                    Изумен  една малка грешница ти ще видиш .
               
                     

                    Тогава знам, в очите на палача ...
                    ще се търкулне  скрито  сълзата .
                    Недей ,не плачи  за мен ,палачо !
                    Аз  съм Птица безсмъртна,
                    и пак ще се върна ...

                  Давай смело , убий ме ,изгори ме 
                  на твоята  клада от горящи слова !
                  Превърни ме в пепел , и какво от това..
                  аз пак ще скитам свободна по света.....
              
         
                 Сърцето ми е Феникс ,не забравяй това !!

                   
                 
https://youtu.be/iWa8p4xDnzE

  Lacrimosa- Ronny K & Jakub  Hubner

  
                     



Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. milady - https://youtu.be/xwteHeE48Vw ....трак..на любовтаа..
21.12.2015 20:34
;P
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: katara
Категория: Тя и той
Прочетен: 1076003
Постинги: 468
Коментари: 2718
Гласове: 3937
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031