Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.06.2012 21:53 - за личко и още нещо
Автор: mihala Категория: Забавление   
Прочетен: 491 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 19.06.2012 19:27



 Аз на Личко ще му...- закани се бай Пешо и сви ръка в юмрук. Келеша му с келеш. Хем не знае, хем се дърли. Виж как се докарва пред медиите, бил такъв или инакъв... Ама аз ще му покажа. Като ми види медалите ще се опули прединфарктно. Какви битки сме водили, ей, а аз имам тапии от всички. То не щеш ли дупки от куршуми, дупки от щикове и какво ли още не... Но за мен най-достойния е орден "стара планина". Като погледнеш планината ще видиш колко е голям, дълъг де. Та нали и чужденци го имат. А аз барабар с тях. Ех,българино... ти знаеш ли как го получих този орден. Бих се за него с юмруци и зъби. Даже подпалих и най-голямата сграда в центъра на столицата. А ти?!? Свил си се като мишок и само от време на време си показваш по някое зъбе, когато ти замирише на сиренце. Ама и сиренцето вече не е нашенско. Въртели го по някакви нови технологии. Поглеждат човека и... Според човека го правели- за чуждия така, а за нашенци - онака.Та българин може ли да произвежда такова нещо бе??? Истинския българин си е баш българин.Той знае къде е дома му и за него е готов да даде мило и драго. Добър е той - отзивчив, гостоприемен, любящ... А за търпението да не говорим - няма граници. Нали приказват, че Бог е българин, та и ние "барабар Петко с мъжете".Бог да ни опази от разни Личковци, дето на чуждото викат наше е. Е, добре е да е наше, но още по-добре нашенското да си е наше. Ще трябва да изпратя предложение до просветата. Добре,че се сетих,- наред с вероучение да се изучават българските пословици и поговорки.Тя, пословицата е мъдростта на българина бе! Ей, Хора!!!... 
Ех, човече божий. Ако Бог се е срамувал от хората, вече да ни нямаше на този свят. Ето, че пак се унесах. Това било от възрастта ми казват, а тази възраст така литна, че още ми се ще да закича някой и друг орден,- па после на възглавничката ще ги миросват. Абе ти, мизерник такъв, като си наш, защо се дърлиш като магаре на плет? А? Да не ти остане козинката на плетището.Сети ме за нов бизнес и ще ти кажа.Козинка трябва на кого?...А?...-на кукерите. Хопа- тропа, с чембери и зурли... А сега за мишленцата...Правят си опити с тях, а все ги има. Имаме всякакви видове гризачи - едни за делник, а други за празник. Нали и кученцата ги кастрираха горкичките, но все ги има. Дали опитите с тях са същите като с редовните кучета?...Да,ааа...Добре,че се замислих, че щеше да му се стъжни на тоя Личко. За какво ли?...- щом мъжете станаха жени и взеха да се сношават със стъкленици. Божке, докъде ни доведе този социализъм. Повярвахме в себе си и направихме чудеса!!!...- С природата де. Добре,че знамето ни е все още цяло. Ех, пустия му българин. Бива си го...

image
 


Тагове:   за личко,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mihala
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1654159
Постинги: 1637
Коментари: 1307
Гласове: 9199
Спечели и ти от своя блог!
Архив