Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.03.2020 15:50 - православие
Автор: mihala Категория: Лични дневници   
Прочетен: 223 Коментари: 2 Гласове:
5

Последна промяна: 01.03.2020 22:03


image

 Сирни заговезни - ден за прошка.
Но според Бог -"Слънцето да не залязва в сърцето ти". Никоя омраза не може да изцели наранената душа. Бог да ни прости и ни даде сили да простим.Амин

ПРОСТИ МИ ГОСПОДИ

Прости ми Господи,че бях забравила
за Твоите прелести,
че изцелението на душата
търсех всред житейски трепети.

Прости ми Господи, че тишината
ми върна сили за живот
и приютена в красотата
разбрах за Твоята любов.

Прости ми Господи !...
9.3.2019 г.



 


Тагове:   вяра 020,


Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. missana - Простено да ти е, Михала!
07.03.2020 23:04
В прошката има нещо което ни дарява с частица божественост. Права си, че омразата ограбва собствената ни душа. Тя /душата ни/ търси и най-малката възможност да прости на всички, които са я наранили. Не съзираш ли тук едно голямо тайнство, Михала?
цитирай
2. mihala - Благодаря,
08.03.2020 10:11
че коментира. Прав си. Щастлив е този, който е стигнал до момента да умее да прощава, защото това е миг от вечността и гарантира неговото прощение от Всевишния.Простено и на теб да е.Амин
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mihala
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1666617
Постинги: 1637
Коментари: 1307
Гласове: 9199
Спечели и ти от своя блог!
Архив