Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.04.2016 12:06 - събудено детство
Автор: mihala Категория: Лични дневници   
Прочетен: 508 Коментари: 0 Гласове:
5

Последна промяна: 07.04.2016 15:36

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
СЪБУДЕНО ДЕТСТВО
Бях малка и си мечтаех за кукла, но като тази на моята приятелка. А тя беше с всички екстри- златиста коса, приклепващи  дълги мигли и това, което най-много ме впечатляваше беше, че можеше да плаче. Нямах по-малко братче или сестриче за да знам как плаче бебето. Аз самата бях на години не много далеч от бебешката. И така възхитена от истинския плач, се прехласвах от събуденото, у мен, майчино чувство. Потъвах в един свят, в който изчезваше заобикалящата среда  и се разтваряше в свят на вълшебство. Нямаше стряскащи пукотевици. Даже спукване на балон беше голям ужас за детското ми сърчице. А сега?!?... Дечица, къде са родителите ви???...   Оглушали за външния свят и озлобени за чуждите очи, те не чуваха и не виждаха ужаса в детските сърца. Можеше ли да се замени детското вълшебство, което твори чудеса, с кървища и инвалидизирани? Обременени от своето тщеславие, не забелязваха унищожителната сила, която произвеждат  върху детската психика. Играеха на величия, на върховенства, а не подаваха трошици живот на своите си. Мечтаеха за отвъдния свят, а не допринасяха с нищо за него. Само разруха и унищожение на основата, на която той се изгражда. Не чувстваха, защото бяха станали безчувствени от нечия гордост, такава каквато налагаха на поколенията си. Не съзнавайки,че всичко води начало от един край. А той е такъв, какъвто си го направим. 7.4.2016 г  

           
МАЛКАТА ЦВЕТАРКА
Моля,  купете букетче.
Вижте,  цветче до цветче са покрили малките клонки, - може с иконки...
Моля, купете букетче... -
Скреж по малките пъпчици има, но когато се махне сланата ще разцъфнат...
Моля, купете букетче!...
  ПОЧТИ НАПЕВНО На уличката в близкия квартал имаше една бакалничка. Прозорчетата светваха  с деня, а привечер- прикътваше постелята... Отдавна те са зейнали самотни... Бакалинът заминал е  далече,- един живот  забравен и сиротен ...
Бакалничката в стария  квартал...   ОБИЧ ЗА ОБИЧ   Обич за обич ми дай. Без обич животът е нищо. Искам любов да ти дам. Чуй ме, недей се отвръща!!!...   Заникът веч се пробужда, А оттатък не искам сама...   Обичта нека съзижда Бъдещи, светли дела... Искам тази, моята обич, Чиста до теб да стои.   Чакам аз - Обич за обич - и това да си Ти!!!...
                   image
 


Тагове:   свят2016,


Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mihala
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1666047
Постинги: 1637
Коментари: 1307
Гласове: 9199
Спечели и ти от своя блог!
Архив