Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.01.2021 12:56 - ЛИЧЕН ДНЕВНИК
Автор: mihala Категория: Лични дневници   
Прочетен: 716 Коментари: 2 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 КУЛЯМИСАНКА
Малка брънка от моето ежедневие - преди и сега. Гледах по телевизия Нешънъл географик дивите жимотни в Канада и това,което ме впечатли е,че в тях нямаше тази агресивност,която е у хората, при извършване на престъпно действие. Те дебнеха и ловуваха ,като нещо нормално и необходимо. Те търсеха своето препитание за оцеляване.Но което ми
достави удоволствие и ме върна в младостта,когато моята малка дъщеря проговаряше,беше една лисица.
Тя търсеше нещо.Помислих,че преследва плячка,но тя
се спря и започна да рови ту една,ту друга дупка,после
трета. След като я оформи клекна като на цукало. Това е за всеки ,който обича природата.Пример да не се
замърсява. Но това ми припомни малките сладки ,пълни с нежност думички от речника на малката ми. Тя за кума лисанка наричаше- кулямисанка.Много време ни отне
да разберем какво иска да каже, но после разбрахме,че
иска да И прочета приказката за кума лиса. Но най-много ме затрудни "самоледпопипет".Дълго време с голямата дъщеря се чудихме какво означава. Един ден тя дойде до мен и ми пошепна,че пет е пет и постепенно
я разтълкувахме. От някъде беше чула самолет номер
пет и се запечатало като една дума в мозъчето .Имаше
в репертоара повече от 20 думи, за които ни гледаше
спокойно да ги разберем. И сега,когато гледах тази
кулямисанка се сетих за нашата малка мисанка.
@ 31.01.2021 г.
image


Тагове:   лични 021,


Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Има ли нещо думата мисанка с мисана?
31.01.2021 16:10
Има ли нещо общо думата мисанка с мисана?
цитирай
2. mihala - Здравей,woonder,
31.01.2021 16:32
Кумалисанка е заменила м с л. или вместо лисанка е станала мисанка.Приятна вечер
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mihala
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1667586
Постинги: 1637
Коментари: 1307
Гласове: 9199
Спечели и ти от своя блог!
Архив