Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.06.2012 17:14 - посветено
Автор: mihala Категория: Поезия   
Прочетен: 661 Коментари: 2 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
на моя народ

провокирано

* * *

Ето бях и не бях
сред нивя запустели,-
Липсва волния смях,
глухи птичите трели.

Страх и величие
се ширят навред
и едно безразличие
пред живота ни блед...

Пресен миг от пръстта
и луна виторога
грабва шепа земя,
и занася пред Бога.

Вредом спящата пръст
и съдбата една-
кратка, точна и ясна
в кратунка събра.

Веят пролетни вихри
край просторен балкан,
билки- здравец момински
да закичи ерген...

И в гнездата отново
щърк да тропне със крак
и дечица-юначни
да развяват байрак...

Тишина недолетна...

12.06.2012г

image
 


Тагове:   Родино,


Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. faktifakti - красива
13.06.2012 23:34
тъга примесена с носталгичен аромат. поздрав от мен.
цитирай
2. mihala - тъга примесена с носталгичен ар...
14.06.2012 08:51
faktifakti написа:
тъга примесена с носталгичен аромат. поздрав от мен.

И момата надвесена над младежа си драг.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mihala
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1667869
Постинги: 1637
Коментари: 1307
Гласове: 9199
Спечели и ти от своя блог!
Архив