Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.12.2016 00:16 - Случайна среща
Автор: mihala Категория: Лични дневници   
Прочетен: 295 Коментари: 0 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg


 СЛУЧАЙНА СРЕЩА

Спомен за нещо ме върна в годините на наближаващата есен. А есента не е само годишно време.Тя може да е възрастова есен, неразгадана есен или песен, както искате го кажете.Но за тази есен,за която искам да разкажа е неочакваната представа за нея. Представете си мегдан в някой малък град. В единия му край са се разположили сватбари. Който се приближи към тях го карат да се приобщи, а в другия край има движещи се продавачи и всичко съчетано в център с шумни въртележки, предимно за деца. Свечеряваше се. Ние бяхме няколко души, понеже в тази страна не е  желателно да се движиш сам, очаквахме  децата да се наситят на въртележките, за да си вървим. Всичко беше спокойно и осветлението не особено силно, което позволяваше да се видим от близко разстояние. В сумрака, без да забележа, бях останала сама. Това разбрах, когато до мен застана, увита цялата в черно, не ниска фигура, още едно аз на височина. Сепнах се от неочакваната среща. Не бях виждала, а и не знаех,че съществуват такива обичаи между някои тамошни жители. А фигурата не помръдваше и през булото се усещаше погледа Й. Аз стоях като вцепенена. Имах чувството,че ме хипнотизира. Изведнаж до нея дотича малък човечец, може би 1/3 от нейния ръст и се засили да се разправя с мен. Аз не разбирах нищо от това, което говореше.Тогава някакво чудо ме спаси. Моите близки се бяха върнали. Доколкото разбрах тя е искала да ме купи и нямаше сега да ви разказвам за случилото се. Различните обичаи, понякога, могат да бъдат предпоставка за различни недоразумения. И сега, след като видях в интернет снимка с много забулени жени, изтръпнах. Какъв ли живот живеят тези същества. Бог да ни пази.  20.12.2016 г.


Тагове:   рз016,


Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mihala
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1665593
Постинги: 1637
Коментари: 1307
Гласове: 9199
Спечели и ти от своя блог!
Архив